zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

piątek, 17 sierpnia 2012

Jak przedłużyć trwałość makijażu + mój dzienny makijaż

Nagrałam Wam filmik o moim sposobie na długotrwały makijaż:



Plus pomyślalałam, że to dobra okazja, żeby na szybko (tja Kasiu, filmik 25 :P) pokazać Wam mój ostatni makijaż dzienny. 
Tak wiem, wygląda prawie identycznie jak mój makijaż na specjalną okazję, ale dobrze się w nim czuję obecnie (bo lubię makijaże zmieniać :)

Tutaj parę fotek:






Mam nadzieję, że coś tam się Wam przyda z tego :)

Do następnego :)
K.

24 komentarze:

  1. Kasiu wyglądasz prześlicznie w takim makijażu ;D bardzo mi się on podoba i myślę że spróbuję zrobić go na sobie ale nie wiem czy mi się uda ;) pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile gram ma ten mniejszy a ile ten większy puder z Ben Nye?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba,idę oglądac film:P
    Kasiu a coś z zieleniami please:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu w jaki sposób obrabiasz zdjęcia,Twoje są wyjątkowo ładne. Czy korzystasz z jakiegoś programu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przpięknie :) Dużo się od ciebie uczę

    A tobie Kasiu i innym kobitkom polecam Kosmetyki 40% taniej
    Rejestrujesz się i przysyłają ci kartę do domu z którą możesz korzystać z rabatów

    POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, jak zwykle bardzo nam wszystkim pomagasz :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piękny kolor oczu ;) każdy makijaż Twój jest idealny. mogę zapytać jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, nie sposób oderwać od Ciebie oczu, masz nietypową, zjawiskową urodę i do tego talent, jestem pod niesłabnącym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, te rozwiane włosy! *_* cudoooowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby zwykły, ale wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu mam pytaniw :)
    jakim pędzelkiem nakładałaś eyeliner?
    Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny twój makijaż , ja swój narazie ograniczam do tuszu i coś na usta, tnz nie ograniczam bo w domu lubię eksperymenty ... Ale na wyjścia np. na zakupy czy na odwiedziny to już tuż i produkt do ust czasem eyeliner lub kredka . A na specialne okazje już cienie itp :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie zdjecie jest przecudne! normalnie az sobie zapisze:D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny filmik, dzięki za wszystkie rady ;)

    OdpowiedzUsuń