zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Wyniki rozdania Xlash :)

Dziękuje wszystkim za liczny udział i gratuluje wygranym! Mam nadzieję, że będziecie tak zadowolone jak ja :]




Oto wyniki:


Agnieszka Wajs

Monika Izabela Brych

Martyna Twarkowska

Magda Dymińska

Magdalena Orłowska

Urszula Konofalska-Chalik

Natalia Jańczak

Izabela Malukiewicz

Anna Gesing

Malwina Kolus





Zgłaszajcie się na FB Naturmedicin: http://www.facebook.com/Naturmedicin?fref=ts

ze swoim adresem do wysyłki.

Do następnego!
K.

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje, na pewno wypróbuje:) tym bardziej że pierwszy raz coś wygrałam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje pięknie jeszcze raz :);*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć , mam pytanie i prożbe , bardo lubie ogladać twoje filmiki a pozniej sama próbować własnych sił , w związku z tym chciałam cie poprosic czy byś mogla nakrecic jakis fimik jak dobrze zrobic henne ? ... Pozdrawiam ...;)

    OdpowiedzUsuń