zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

piątek, 17 stycznia 2014

* Kosmetyki o wielu zastosowaniach *

Tylko 10 produktów posłużyło mi do wykonania pełnego makijażu, z kreską, cieniowaniem, rozświetleniem i w ogóle. Full wypas. Takie myślę kosmetyczne minimum. Podstawa.

Używajcie kosmetyków do czego Wam tam pasują, nie ograniczajcie się napisem na opakowaniu. Tylko róbcie to porządnie :)

Zatem oto moje gwiazdy dzisiejszego makijażu: 

• Podkład Matchmaster nr 1.5 MAC
• Korektor Lasting perfection nr 3 Collection
• Mineralize Skinfinish Natural w kolorze Light Plus - MAC
• Cień do brwi Brun MAC
• Na ustach róż w kremie nr 18 Make Up Factory
• Róż Le Prisme Blush nr 24 Givenchy
• Puder do konturowania Sculpt MAC

I używając tego i owego, nie do końca do tego przeznaczonego, wykonałam podstawowy makijaż, taki ładny, który się fajnie nosi i świeżo wygląda na każdej buzi.

 Czyż nie pięknie i naturalnie prezentuje się róż w kremie, wklepany na usta palcem?
| Lakier - Mind Your Mittens - Essie |

Jak wspomniałam w filmiku - prościej nie można  :)

Skorzystacie?

Do następnego!
K.


24 komentarze:

  1. Efekt jest bardzo zadowalający:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się makijaż, jutro jadę po ten rozświetlacz, ale lakier mmm love!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie brwi, taka kreska...marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację prościej już nie można ....ale efekt cudny ,a nie mówiłam........,że jesteś mistrzynią makijażu......:) Makijaż elegancki i co najważniejsze nadaje się dla kobiet w moim wieku tzn 50+ dziękuję za wskazówki.....

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostanie zdjęcie powala - pięknie wyszłaś, jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudnie wygladasz w takim delikatnym , tylko podkreslajacym makijazu

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kobiecy i delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jak zawsze, inspiracjo Ty moja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt świetny, a tak mało użytych kosmetyków, rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jakie róże w kremie poleciłabyś do ust?

    P.S. Pięknie jak zawsze :) Ale chyba w takim wykonaniu Cie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To już zaczyna robić się nudne...kolejny perfekcyjny, genialny, niesamowity makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znasz może odpowiednik inlgotowy tego ciemnego cienia z maca? :)
    bo chętnie kupiłabym coś w tym odcieniu lecz coś tańszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kobieco i elegancko Super Jestem zainteresowana tym podkładem Matchmaster - podobno idealny do skory tłustej i ma dawać dość mocny mat, A jak u Ciebie się sprawdza czy rzeczywiście mocno matuje ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż bardzo ładny. Jutro będę próbować. Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super rady ! oglądałam film :)
    Cudowna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam identyczny lakier teraz na paznockiach ale z No7 ;) Swietnie zastosowalas te kosmetyki i makijaz jak zawsze zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladny i subtelny makijaz, aczkolwiek 10 produktow to nie az tak malo (tak, wiem, zwykle uzywasz duuuzo wiecej ;) ).
    Podklad nr 1,5 wydawal mi sie bardzo jasny, a na zdjeciach tak nie wygada.

    OdpowiedzUsuń
  19. filmik oglądałam i świetnie to wykonałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to za pędzelek, którym malowałaś kreskę?

    OdpowiedzUsuń