zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

poniedziałek, 12 stycznia 2015

• Opalizujący fiolet i trik na podniesienie oka - MAKIJAŻ KROK PO KROKU •

Opalizujący fiolet na czarnej bazie wygląda genialnie, zatem tak postanowiłam skomponować ten makijaż. Zaprezentowana przeze mnie poniżej technika domalowywania kreski kredką po cieniowaniu szybko i efektownie wydłuża oko i podnosi optycznie kąciki bez potrzeby malowania precyzyjnej, czarnej kreski.

Zapraszam do nauki !

 1. Pomaluj czarną kredką całą ruchomą powiekę.
 2. Rozetrzyj kreskę w załamaniu miękkim pędzlem.
 3. Nałóż na bazę z kredki fioletowy, opalizujący cień.
 4. Załamanie przyciemnij matowym, brązowym cieniem.
 5. Wewnętrzne kąciki rozjaśnij bladoróżowym, matowym cieniem.
 6. Brązową kredką namaluj linię od zewnętrznego kącika do góry, zatrzymując się w połowie odległości do końca brwi.
 7. Brązowym, matowym cieniem rozetrzyj kredkę. Rozcierając przedłuż cieniowanie do połowy dolnej powieki.
 8. Wytuszuj rzęsy czarnym tuszem i opcjonalnie doklej połówki sztucznych rzęs.
9. Kontury twarzy zaznacz delikatnie pudrem brązującym, usta pomaluj lakierem do ust w odcieniu naturalnego, przygaszonego różu.

Do wykonania makijażu użyłam kosmetyków WIBO www.wibo.pl :


Mam nadzieję, że ta nauka nie pójdzie w las i ten prościutki makijaż wykonanie na sobie w tych lub innych kolorach.

Do kolejnego! :)
K.

32 komentarze:

  1. Pięknie, zaraz będę próbowała pomalować oczy wedle Twoich wskazówek, mam nadzieję, ze mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż..a ten fiolet powala mnie na kolana bo uwielbiam ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że wibo ma coś takiego do brwi. Będzie trzeba zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe te kosmetyki, a makijaż jak zwykle prze cudowny kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się takiego efektu po Wibo. Ale to głównie zasługa osoby, która maluje, bo ktoś dobry w swojej dziedzinie poradzi sobie nawet najgorszymi albo najtańszymi narzędziami.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam fiolety w makijażu <3

    ________________________________________
    Fashion OOTD! NEW styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. super efekt, aż się zdziwiłam, że to tylko Wibo! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż:) Niebawem wykonam go na sobie :) Rezultaty pojawią się na blogu:) Zapraszam serdecznie: www.adelfablanca-makeup.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż! Uwielbiam fiolety na oku, więc z pewnością wykorzystam taką propozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny!! Trochę się zdziwiłam, że to Wibo, przepiękny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż, jak zwykle zresztą :)

    Zapraszam do mnie http://pomidorova.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne! Nie spodziewałam się, ze Wibo może tak ładnie się prezentować. Na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo, jaki ładny fiolecik ma Wibo! :D Myślałam, że to z paletki Zoevy - Retro Future ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Częściej powinnaś robić makijaże takimi tanimi markami z drogerii :) a co do makijażu, dla mnie bomba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż po prostu cudowny! :) U mnie bardzo podobna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki makijaż, pomadkę i paznokcie być poleciła mi do czerwonej sukienki na studniówkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, pieknie się prezętuje. Tania marka a efekt extra

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatny post :)
    zapraszam do mnie :http://makeupdelux.blogspot.com/2015/01/hybryda-usuwanie-lakieru-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu podziwiam Twój talent !pięknie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż !
    Będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow w zyciu by mi tak nie wyszło używam paru kosmetyków z elektro.pl i chyba czas uzupełnić zapasy

    OdpowiedzUsuń
  22. też tak robię czasami:)jak nie mam czasu malowac kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor tego głównego cienia <3
    www.zawula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń