zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

sobota, 5 kwietnia 2014

• Rozjaśnianie brwi w domu - moje doświadczenie i przykłady •

Zrobiłam coś, do czego się zabierałam od dawna... Żeby wiedzieć, żeby znać jego plusy i minusy, żeby przekonać się na sobie i móc polecać. A brwi to część twarzy, która jest ogromnie ważna i nie wolno ich zaniedbywać, lub co gorsza - przesadzać z ich modyfikacją.

•••

Rozjaśnione brwi podobają mi się ogromnie na modelkach. Wiele wizażystek rozjaśnia brwi modelkom przy okazji sesji i wybiegów, dzięki czemu uzyskują eteryczny wygląd twarzy, lub, w przypadku ciemnego makijażu - wysunięcie się oczu na pierwszy plan. 

 żródło: Internet

To sprawa mocno indywidualna, nie każda uroda "uniesie" rozjaśnienie brwi, nie każdemu będzie to pasować. Zabierając się za to, trzeba znać umiar. Mówiąc o rozjaśnianiu brwi - mam na myśli subtelną różnicę a nie wybielenie włosków a'la albinos/chora osoba. To właśnie te subtelne różnice odcieni, koloru i kształtu nadają twarzy największe zmiany i dają najlepszy efekt. Przeginanie w każdą stronę nigdy nie jest dobre. Umiar.

Przykłady złych decyzji i przesadnego wybielenia brwi wśród celebrytów:
źródło: Internet

Przykłady poprawy wizerunku (odmłodzenia), dzięki rozjaśnieniu włosów i brwi:
żródło: Internet

Natura obdarzyła nas takim kolorem brwi, jakie pasują do naszych włosów, i jeśli zachowujemy naturalny kolor włosów, to i brwi nie powinnyśmy ruszać. jednak w dzisiejszych czasach wiele z nas farbuje włosy i jeśli decydujecie się je rozjaśniać - brwi również powinny mieć odpowiedni odcień, inaczej będziemy mieć do czynienia z konfliktem kontrastu = postarzeniem, ciężkością, nienaturalnością. Szczególnie u osób z jasną cerą.


Przykłady:
żródło: Internet

Są jednak osoby, którym pasuje tego typu kontrast. Osoby z egzotycznym typem urody jak Rita Ora:
W tym wypadku dużo daje fakt, że Rita często maluje usta na czerwono, jednak bez akcentu na usta nie wygląda to już tak dobrze:
Wygląda to też dobrze u Beyonce:
żródło: Internet

Jak widzicie cienka jest linia między estetyką a kiczem, jednak rozumiejąc ten temat i biorąc przykład ze zdjęć powyżej, możecie odmienić swoją twarz na lepsze, jeśli farbujecie włosy/rozjaśniacie.

•••

Ja natomiast poszłam w ciemno - wyszukałam w drogerii krem do rozjaśniania włosków na twarzy, w tym brwi (UK - Boots - dział z depilacją).

cena: £4,39

W środku znajdują się dwa opakowania: kremu i proszku, które mieszamy ze sobą w odpowiednik proporcjach załączoną szpatułką z załączonym plastykowym talerzyku.

Opakowanie 30 ml powinno wystarczyć na wiele użyć. Jednak dostępne są też opakowania 125ml, jeśli używamy go do wybielania ciemnych włosków na twarzy: wąsik, broda, policzki.

Zapewne znajdziecie bez problemu odpowiednik w Polsce.

Jest niezwykle delikatny i łatwy w użyciu. Oto jak wyglądał proces u mnie:
Przed: moje naturalne brwi.
Nałożyłam miksturę przy pomocy czystej szczoteczki z tuszu, przeczesując włosku do góry. Nie chciałam ładować kremu na całość, bo bałam się pustego, jednolitego efektu. Można powiedzieć, że zrobiłam balejaż na brwiach ;)

Po 7 minutach starłam krem i ku mojemu uradowaniu, brwi nawet nie miały rudego odcienia :P

Po wypełnieniu pomadą do brwi w odcieniu Blonde:

A tutaj porównałam swoje makijaże przed i po rozjaśnieniu brwi:

Subtelna różnica, ale widoczna. Podoba mi się, odświeżenie twarzy w sam raz na wiosnę, tym bardziej, że planuję bardziej rozjaśnić włosy. 

•••
Czuje się pod kontrolą tego, co dzieje się z moją twarzą, znając preparaty i metody które pomagają mi osiągać różne efekty w zależności na co mam ochotę. I jest to świetne uczucie. Wiele z Was zapewne napisze mi, że woli mnie w ciemniejszych brwiach i pewnie - co człowiek to gust, jednak nie robię nic nieodwracalnego i fajnie coś zmienić. 

Dajcie mi znać, czy post okazał się dla Was pomocny i czy macie zamiar, bądź czy już rozjaśniałyście swoje brwi.


••
Do kolejnego!
K.



64 komentarze:

  1. Woow rewelacyjny efekt:)Po rozjaśnieniu odjęło Ci jakieś z 10lat:)Bomba...ja sama nie przesadzam z przerysowanymi brwiami bo to dośc,że nie naturalne to jeszcze dodaje lat jak widać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz ( jak zawsze ) - fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post! Wszyscy piszą tylko o przyciemnianiu henną, a tu prosze :D od kiedy rozjaśniłam włosy to też odczuwam ten kontrast między brwiami (a mam z natury bardzo ciemne)..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasują Ci takie jaśniejsze brwi :) mnie efekt się podoba :)
    Ktoś kojarzy, czy w Polsce możemy dostać podobny preparat? Ja swoje chętnie bym pojaśniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki rozjaśniacz do włosków twarzy z Sally Hansen :)

      Usuń
    2. tak, tylko z tego co wiem trudno go dostać, głownie na allegro. Gdzie mozna go dostac stacjonarnie?

      Usuń
    3. Mogę dla Państwa sprowadzić ten produkt do Pl. Będzie dostępny na Allegro.

      Usuń
    4. Refectocil nr 0, blond, jest to odcień rozjaśniający.

      Usuń
    5. Bardzo dziękuję za pomoc! :)

      Usuń
    6. Beauty Shadow- bardzo chętnie :) to kiedy ?

      Usuń
    7. Pam Tri - tuż przed Wielkanocą lub tuż po :) odezwę się

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Beauty Shadow- ok. to czekam tutaj na informacje :))

      Usuń
    10. Witam. Wrzuciłam parę sztuk na Allegro ale zostały wykupione :P Za jakiś czas będą następne :)

      Usuń
  5. Efekt jest powalający. Wyglądasz niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po rozjaśnieniu brwi wyglądasz delikatniej. Kasiu powiedz czy Ty przycinasz swoje brwi ? Bo na zdjęciu wyglądają na gęste ale krótkie, a ja mam niestety na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozjaśniałam wielokrotnie brwi zwyczajną "apteczną" wodą utlenioną, smarując nią brwi kilka razy dziennie i zostawiając do wyschnięcia. Były jaśniejsze, ale tak samo jak moje włosy - z natury bardzo popielate - rudzieją niestety... Teraz właśnie mam bardzo jasne włosy i już myślałam co z tymi brwiami zrobić, bo są gęste i ciemne i choć moja skóra uwielbia blond, to wydawało mi się że wyglądam jakoś groteskowo. Strzał w dziesiątkę z tym postem, muszę poszukać czegoś w naszych drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie takiego postu szukałam. Moje brwi są dość ciemne, a farbuję włosy na naturalny blond i chciałam je (brwi) rozjaśnić, ale nie wiedziałam czym więc wolałam nie ryzykować ich utratą :) Na szczęście jest taka Katosu, która zawsze rozwiewa wszystkie wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, odjęło lat i wyglądasz niesamowicie świeżo, bardzo na wiosnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pomyślałam wcześniej, że mogłabym swoje brwi rozjaśnić. Moje naturalne włosy to średni blond, ale brwi mam czarne i rzadkie. Uzupełniam je brązowym cieniem, ale nie do końca podoba mi się ten efekt.

    Bardzo podoba mi się jak teraz wyglądasz. Bardziej pasuje to też do Twoich nieco jaśniejszych niż wcześniej włosów.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo subtelny efekt! Pięknie wyglądasz Kasiu w takiej "wersji" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno wrocilam prawie do naturalnego koloru wlosow, ale jeszcze jakis czas temu rozjasnialam wlosy i zle sie czulam z tak ciemnymi brwiami, a nie mialam pomyslu co z nimi zrobic. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie z rozjaśnionymi! ja, o dziwo,jestem naturalną blondynką a brwi mam ciemne jak smoła - zawsze mnie zastanawiało jak to możliwe. :) nigdy mi nie przyszło do głowy ich rozjaśniać, bo jestem z nich dumna jak lew, ale teraz zabiłaś mi gwoździa i pomysł zaczął chodzić po głowie... ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny efekt :) A ja mam jedno pytanie - wiem, że wcześniej używałaś z Anastasii Beverly Hills do brwi ten proszek "brunette", czy teraz, kiedy brwi są jaśniejsze to kolor brunette wciąż jest Ci dobry? Ja zastanawiam się nad zakupem tego Brow Powder Duo, ale nie mogę obadać na żywo odcieni, a nie wiem, czy do mojej urody (do moich brwi) będzie pasował odcień medium brown, czy może lepiej brunette... Czy między nimi jest wielka różnica? Dodam, że mam farbkę Aqua Brow i używam numer 25, który wg mnie skalą jasności/ciemności jest w porządku, jednak widzę w nim trochę za dużo pomarańczowych tonów (miał być odcień popielaty, ale niestety wpada w rudość). Będę bardzo wdzięczna za pomoc w wyborze koloru z Anastasii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem z wyborem koloru kosmetykow z Anastasii... mam ochote na ta pomade do brwi i jestem zdziwiona ze kolor Blonde pasuje do Katosu - Na zdjeciu brwi w tym poscie kolor wyglada zupelnie inaczej niz na stronie Anastasii.
      Poki co zamowilam tylko bezbarwny zel do brwi, bo tu nie mozna nic zrobic zle ;)

      Katosu, moze jakis post ze swatchami kosmetykow z Anastasii? :) Kusisz nas tymi produktami na YT, a w internecie ciezko znalezc zdjecia ktore pomoglyby w doborze koloru.

      Usuń
    2. Ja jedyne, co widziałam, to zdjęcia w Google, na blogach, już na stronce, z której chciałabym kupić to w ogóle zdjęcia chyba są niemiarodajne, bo z nich wnioskowałabym właśnie, że powinnam mieć kolor medium brown, albo brunette, a tu Katosu napisała, że ma "blonde". Żelu akurat nie potrzebuję, bo moje brewki "leżą" dobrze:) Ja potrzebuję tylko nadać im kolorku i nieco kształtu (wypełnić, co brakuje).

      Katosu, prosimy o jakąś poradę.

      Usuń
  15. Katosu, geniaaalny post, po prostu genialny. Temat, który od dawna mnie interesował, dzięki Tobie widzę różnicę między subtelnym a mocnym rozjaśnianiem, wiem co do czego pasuje. Przede wszystkim fajnie ukazałaś to, że rozjaśnianie nie koniecznie musi wyglądać awangardowo jak mi się wcześniej wydawało, a może subtelnie dodać świeżości w wyglądzie jak u J Lo czy u Ciebie. Henna idzie w odstawkę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny efekt, niektórym gwiazdom ten zabieg rzeczywiście wyszedł zdecydowanie na plus! U Ciebie bardziej podoba mi sie jednak ciemniejsza odsłona, nadaje Ci głębszego wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci w jaśniejszych brwiach i chociaż w ciemnych też było pięknie w jaśniejszych wyglądasz młodo i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wg mnie dużo lepiej wyglądasz w rozjaśnionych brwiach, bardzo dobrze ujęłaś to jednym słowem: wiosennie. Coś w tym określeniu jest. A sam wpis bardzo przydatny, od długiego czasu chciałam rozjaśnić "wąsik", ale się wahałam i zastanawiałam. Teraz czeka mnie tylko wizyta w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie rozjasniam bo i tak mam bardzo jasne. Nie podkreślam ich niczym bo wystarczy ze tylko troszkę je podkresle, nawet super jasnym odcieniem to od razy wyglądam jak Brezhnev. Kiedyś gdzież czytałam ze za jasne brwi powtarzają, a tutaj wyglada na to ze i za ciemne tez postarzaja. Ja mam dziecinna twarz, dosyć delikatną wiec takie przerysowane brwi wyglądają u mnie nie naturalnie. Cieszę sie ze sa jakie sa, bo to dodaje mojej twarzy dziewczęcego wyglądu. Kasiu, bardzo ładnie tobie w jasniejszych brwiach, wyglądasz bardziej naturalnie, młodziej, delikatniej, czyli same plusy!

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor brwi na prawde bardzo wiele zmienia w wygladzie czlowieka ;) od razu twarz nabiera innego charakteru ;) bardzo przydatny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy post! Podoba mi się efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  22. no mi sie akurat nie podoba bo nie lubie takich wyblaklych brwi!moim zdaniem w ciemniejszcych jestes taka wyrazna i oko wygalad lepiej w takiej oprawie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty wyglądasz rewelacyjnie i zrobilaś to bardzo dobrze, u mnie efekt pewnie byłby komiczny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nawet trochę bardziej pasują ci te jaśniejsze brwi

    OdpowiedzUsuń
  25. Post bardzo pomocny Kasiu, w sumie nigdy nie spotkałam się z czymś takim, a rozjaśniam włosy już dość długo więc na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie efekt jest bardzo przyjemny dla oka. Kilku lat się zdecydowanie pozbyłaś i twarz wygląda świeżo :) Jest jeszcze kwestia makijażu. Gdybyś mogła wykonać taki sam makijaż do jasnych brwi jak w przypadku ciemniejszych, lub odwrotnie... Byłby pełen obraz tego, co by było gdyby ;) Ogólnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jestes piekna czy tak czy tak , trudno stwierdzic gdzie ładniej , ale naprawde jestem ogolnei pdo wrazeniem innych ,masz racje cienka ta linia;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Okropnie wyglądają ciemne brwi z bardzo jasnymi włosami. U Ciebie efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ciekawe :) super że dałaś zdjęcia dla porównania pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm.. Faktycznie różnica jest subtelna, ale zauważalna. Z ciemniejszymi brwiami Twoja buzia była bardziej wyrazista. Jaśniejsze brwi rzeczywiście nieco ją rozjaśniły. Wyglądasz delikatniej.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  31. super! bardzo fajny post :) Ty nawet bez brwi byś była piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jednak wolę ciemne, gęste brwi, trochę przerysowane jak u Cary Delevingne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. lekkie rozjaśnienie ok, ale takie na maxa wygląda potwornie.....:/ kojarzy mi sie trochę z Frankensteinem

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam naturalne czarne brwi wlosy tez mam w naturalnym kolorze ciemnym lecz nie sa czarne i nie sa tak ciemne jak moje brwi....czy to ze mam czarne brwi sprawia ze wygladam starzej niz jak bym miala leciutko rozjasnione? czy powinnam rozjasnic brwi?

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie farbuję włosów, więc mnie ten problem nie dotyczy, ale w sumie to ogólnie jestem raczej zwolenniczką wyrazistych brwi. Mimo to uważam, że Tobie w rozjaśnionych jest duuużo lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz się spotkałam , żeby ktoś chciał rozjaśnić brwi. Wszyscy raczej przyciemniają. Ja też . Lubie wyraziste brwi.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje brwi są czarne, eksperymentowałam często z kolorami włosów i przez to, że mam ciemne brwi często wyglądało to karykaturalnie, szczególnie mając na głowe prawie platynę, jednak zawsze bałam się je rozjaśniać, może jednak się skuszę :) Teraz moje włosy są w kolorze soczystej czerwieni, więc nie ma tragedii, ale planuję pofarbować je na rudo, więc taki preparat dla mnie będzie zbawieniem.
    Swoją drogą, coś czułam, że przy swoich brwiach coś majstrowałaś, ale faktycznie, to odmładza :D Jesteś dla mnie inspirującą osobą i często biorę sobie Twoje rady do serca, dzięki czemu w makijażu staję się coraz lepsza, no i zmotywowałaś mnie do przykładania się do pielęgnacji twarzy i jest lepiej i lepiej :) Dzielnie będę kontynuować oglądanie Twoich filmów na yt oraz czytanie postów na blogu, bo wychodzi mi to na zdrowie! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne przykłady - trochę mnie otrzeźwiły bo sama często siegałam po raczej ciemniejsze brwi..

    OdpowiedzUsuń
  39. ja swoich brwi rozjaśniać nie zamierzam, są ok. Ale jesli ktos tego potrzebuje to jak najbardziej. Ale wg mnie naturalnie zawsze wygląda lepiej. Zapraszam na mojego bloga wszystkich czytelników http://dayafterdaysuzy.blogspot.com/
    Zapraszam także do przyłączenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam pytanie z innej beczki: pisałaś i mówiłaś dużo o odżywce do rzęs, której używasz. Czy próbowałaś jej na brwiach? Ja używałam innej odżywki tego typu i ta sama na brwiach spisywała się równie fajnie (szybciej odrastało to, co wypadło i zagęściły się, a nawet urosło mi więcej włosków tam, gdzie był tylko "meszek"). Ostatnio z takich odżywek triumfy święci long4lashes bo jest tania i ponoć skuteczna. Ja używałam innej - long lash, więc tamta chyba będzie następna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam pytanie z innej beczki: pisałaś i mówiłaś dużo o odżywce do rzęs, której używasz. Czy próbowałaś jej na brwiach? Ja używałam innej odżywki tego typu i ta sama na brwiach spisywała się równie fajnie (szybciej odrastało to, co wypadło i zagęściły się, a nawet urosło mi więcej włosków tam, gdzie był tylko "meszek"). Ostatnio z takich odżywek triumfy święci long4lashes bo jest tania i ponoć skuteczna. Ja używałam innej - long lash, więc tamta chyba będzie następna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedni makijaż i brwi Scarlett Johansson i wygląda zniewalająco! Jak uzyskać taki makijaż z efektem charakternie podkreślonych oczu, kontrast cienia i niebieskich oczy. Ja zwykle mam problem z odpowiednim roztarciem cienia pod oczami...

    OdpowiedzUsuń
  43. Ok, ale ja mam pytanie- może naiwne. Czy brwi po jakimś czasie ciemnieją na powrót? Teraz jestem blondynką z czarnymi brwiami i rozważam tę opcję, ale co, jeśli będę znów szatynką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież brwi tak jak i włosy: rosną, wypadają a potem zastępują je nowe. Inaczej nie musielibyśmy co jakiś czas wyrywać niechcianych włosków :) Nowe, rozjaśnione włoski po jakimś czasie siłą rzeczy zastąpią naturalne

      Usuń
  44. Moim zdaniem wyglądasz świetnie w tych rozjaśnionych brwiach. Sama mam jasne włosy , a ciemną oprawę oczu . Już w szkole zawsze mi zarzucano że przyciemniam brwi. I zainspirowałaś mnie do spróbowania rozjaśnienia. Czy znasz może jakiś produkt do rozjaśniania, który można dostać w PL?

    OdpowiedzUsuń
  45. piekny efekt, a mam pytanie, czy troche obcinelas brwi? Zalezy mi na odpowiedz, poniewaz mam problem z dlugimi brwami, nie wiem czy warto obcinać maszynka?

    OdpowiedzUsuń
  46. Źródło "internet" to nie jest żadne źródło! To łamanie praw autorski, a do tego taki podpis wygląda idiotycznie i aż razi w oczy...

    OdpowiedzUsuń
  47. Źródło "internet" to nie jest żadne źródło! To łamanie praw autorski, a do tego taki podpis wygląda idiotycznie i aż razi w oczy...

    OdpowiedzUsuń
  48. Super post, zajrzysz do mnie pozdrawiam, Aga
    Mój blog: http://nichaczylija.blogspot.com/2016/05/ubierz-sie-jak-kim-kardashian.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam pytanie. Niedawno przefarbowałam włosy henna, na dość intensywny rudy wpadający w brąz. Naturalnie jestem jasna blondynka z ciemną oprawa oczu. Bardzo ciemna. Mam grube i gęste brwi. Do tej pory tylko je regulowalam, ale teraz pomyślałam o rozjaśnieniu. Czy to będzie pasować, rudy+rozjaśnione brwi? Czy może powinnam je przefarbowac na rudo? Nie wiem nawet, czy jest taka możliwość. Ale zdecydowanie coś trzeba z nimi zrobić, bo z rudym kolorem wyglądają źle.

    OdpowiedzUsuń
  50. Znalazłam ten post, ponieważ szukam produktu do rozjaśniania brwi w Polsce. Niestety nadal nie mogłam znaleźć nic w warszawskich drogeriach... Nadal trzeba zamawiać online.

    OdpowiedzUsuń