zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

sobota, 12 kwietnia 2014

• Makijaż w stylu Kim Kardashian •

Odkąd pojawiła się "na salonach" kobiety zwróciły uwagę na jej charakterystyczny makijaż i na nim skupię swoją i Waszą uwagę w tym poście.


Kierowałam się jej konturowaniem kremowymi podkładami i kontrastowymi pudrami, za które w większości przypadków odpowiedzialny jest jeden z jej wizażystów Mario Dedivanowic. 


Kim ma brązowe oczy i owalną twarz, czego ja nie mam więc podobieństwa się nie dopatrzycie w ogólnym wizerunku, jednak pewne cechy charakterystyczne są zachowane.

Mój makijaż wzorowany prezentuje się w ten sposób:
Użyte kosmetyki:


• Kremowy podkład HD Flawless HD Cream Foundation nr 20. - Artist Of Makeup http://www.artistofmakeup.com/index.php/face/foundation/flawless-hd-cream-foundation-no-20.html
• Puder Luxury Powder Cameo - Ben Nye
• Cień do brwi Brow Duo Powder Dark Brown - Anastasia Beverly Hills ( z palety wosku i cieni do brwi Brow Pro Palette  http://www.anastasia.net/Brow-Pro-Palette.html)
• Żel do brwi Clear Brow Gel - Anastasia Beverly Hills http://www.cultbeauty.co.uk/anastasia-beverly-hills-clear-brow-gel.html
• Połyskujący cień Absolute Eye Shadow nr 420 - Catrice
• Cień Romp - MAC
• Biały rozświetlacz Electric - Chaosmakeup
• Paleta do konturowania Contour Kit - Anastasia Beverly Hills http://www.anastasia.net/Contour-Kit.html
• Tusz EyeRule nr 2 - Ace Of Face http://www.aceofface.pl/product_eyerule2.html
• Rzęsy górne ‚Girl, You Craazy!” - Velour Lashes http://bestmakeup.pl/pl/rzesy/419-velour-lashes-rzesy-z-norek-girl-you-craazy-.html
• Szminka Ravishing - MAC
• Błyszczyk Volume Lip Shine nr 08 Nude - GOSH

Tutorial do makijażu:

Do kolejnego!
K.

38 komentarzy:

  1. wygląda super. szkoda,że nie potrafię nic podobnego wykonać....:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż i-de-al-ny! Jesteś niesamowita w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba jeden z moich ulubionych makijaży w Twoim wykonaniu !
    konturowanie twarzy - najpierw wydawało mi się zbyt mocne, ale potem przypomniało mi się że to w końcu makijaż a`la Kim Kardashian ;)
    samo wykonanie makijażu oczu jest bezbłędne - cienie są prześliczne a pomysł z doczepieniem sztucznych rzęs na przy dolnej linii rzęs, jest genialny :)
    gratuluję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tym komentarzem. Makijaż jest piękny a to oko...Z chęcią nauczyłabym się tak malować.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. ale piękna ! Świetnie wygldasz z takim makijazem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyczny piękny idealnie wykonany!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż, perfekcyjny jak zwykle i bardzo dobrze opowiedziany :-) widzę, że jestem jak Kim bo też lubię biały rozświetlony wewnętrzny kącik :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, ale Twoje włosy jeszcze bardziej! Może zrobisz post o ich pielęgnacji? Kolor też niesamowity! <3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. KatOsu powiedz proszę czy to ekran mi przekłamuje kolory, czy masz twarz taką bardziej różową, a dekold i szyję bardziej żółtą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chodzi mi o zdjęcie bez makijażu

      Usuń
    3. Raczej z Twoim ekranem jest cos nie tak bo u mnie nie ma takiego efektu.

      Usuń
    4. U mnie również takiego efektu nie widać. Ale nie wiem czy byłoby w tym coś dziwnego. Ja na przykład NIGDY nie opalam twarzy i mam zupełnie inny kolor niż reszty ciała (też staram się unikać opalanie, ale coś zawsze złapię z promieni niechcący)

      Usuń
  10. Wyglądasz świetnie!
    Zapraszam do siebie :
    http://zymna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny. Jest pewne, że będę go chciała odtworzyć. Dawno mnie nic tak nie zachwyciło !! IDEALNY! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. twoja wersja jest bardziej naturalna, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam makijaże w stylu Kim. Tylko szkoda, że na co dzień są stanowczo za mocne :) Przynajmniej według mnie :)
    www.katiuszka1988.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty jestes zdecydowanie piękniejsza od Kim <3
    makijaż robi wielkie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem zachwycona! wspaniały efekt końcowy! pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie, podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż, ale przede wszystkim dzięki Ci za zdjęcie bez mejkapu!! Jesteś piękną kobitką i mistrzynią podkreślania swojej urody!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie w nim wyglądasz;) Mimo wszystko jest bardziej subtelny niż u Kim i za to plus ;-) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę mieć tą pomadkę i błyszczyk. Usta wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt końcowy jest fantastyczny - przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. lista kosmetykow mnie zawsze lekko przeraza...:D bardzo fajnie Ci z tymi jasniejszymi brwiami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. FANTASTYCZNY!! Jakikolwiek wykonany przez ciebie makijaż.. każdy jest niesamowity i taki profesjonalny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia, ten makijaż jest zachwycający, Piękne konturowanie, efekt jest extra. I jak niewiele potrzeba do tak diametralnej zmiany.
    Pozdrawiam, Dominika

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie!Czy istnieje możliwość przesłania swojego zdjęcia z prośbą o radę jak się malować i czego unikać żeby moja twarz wyglądała bardziej świeżo, a nie jak teraz - zmęczona, szara i smutna. Pani takie cuda robi ze swoją buzią:D A może są jakieś strony,gdzie można uzyskać tego typu informacje? Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. makijaż przepiękny. jej, pierwszy raz zobaczyłam Cię bez makijażu. jesteś przykładem tego, ze make up zmienia. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny makijaż !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojejku pięknie, nieskazitelna cera i te oczy...Jestem pod wrażeniem :)
    http://ekouroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje makijaże są na prawdę piękne . !
    http://ordinarygirl-neverletmego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie!! Przepiękna jestes Ty i Twoje makijaże! :*

    OdpowiedzUsuń