zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

czwartek, 24 kwietnia 2014

• Brokatowa kreska - szykowny makijaż na wieczór • ZDJĘCIA KROK PO KROKU •


Wychodząc wieczorem chcemy wyglądać i czuć wyjątkowo.. Ja sama wieczornemu makijażowi poświęcam więcej uwagi, bo warto go dopracować, by dodać sobie extra pewności siebie i świetnie się przy tym bawić. Nie w klubie zaczynam imprezę, ale przed lustrem ;) Zapewne dla Was to też frajda, zatem mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu.

Niby zwykłe przydymione oko, ale dzięki elementowi jasnej przerwy w cieniowaniu w zewnętrznym kąciku, plus gradientowej, brokatowej kresce - przepięknie błyszczy w wieczornych światłach (piękniejszy efekt niż oddają to zdjęcia), wyróżnia się i jw tej wersji kolorystycznej, pięknie podkreśli niebieskie oczy.

Zapraszam do nauki i odtworzenia na sobie!

 Powiekę ruchomą pomalowałam brązową, miękką kredką.
 Dolną powiekę zaznaczyłam tą samą kredką i wyciągnęłam kształt na zewnątrz, tworząc przerwę pomiędzy.
 Zagruntowałam kredkę ciepłym, średnim, matowym brązem, rozcierając mocno krawędzie do góry i na zewnątrz.
Brokatową kreskę (brokat sypki zmieszany ze specjalnym żelem do brokatu - możecie użyć gotowego brokatowego eyelinera i/lub zmieszać go z sypkim, wybranego koloru) maluję wzdłuż linii rzęs, najpierw złotym brokatem do połowy oka...
 ...potem zmieniam kolor brokatu na miedziany brąz i wyciągam kreskę na zewnątrz, wzdłuż cieniowania nad przerwą.
Po wyschnięciu brokatu, maluję cienką, wyciągniętą, czarną kreskę, wydłużając ją w wewnętrznym kąciku. Ta kolejność pozwoli uzyskać czystość kresek.
Wewnętrzną część dolnej powieki, do 1/3 długości, rozświetlam złotym, sypkim cieniem.
Linię wodną i odrobinę przerwy w cieniowaniu maluje białą kredką.
 Tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne.
Voila!
Twarz modeluję bronzerem i rozświetlaczem, usta maluję jasną, różowo-brzoskwiniową pomadką.

• Twarz: 

Paletka kremowych podkładów Sculpt Series, odcień Fire - Motives
Korektor nr 1.0 - Anastasia Beverly Hills
Puder sypki Light - Motives
Paletka do konturowania Contour Kit - Anastasia Beverly Hills
Rozświetlacz Mary Lou Manizer - The Balm

• Brwi:

Brow Powder w odcieniu Soft Brown - Anastasia Beverly Hills
Brow Fix - Anastasia Beverly Hills
Clear Brow Gel - Anastasia Beverly Hills

• Oczy:

Brązowa kredka Suede - Motives
Brązowy cień Native z paletki ELEMENTS - Motives
Złoty brokat Pot Of Gold - Motives
Miedziany brokat Magic Dust - Motives 
Złoty sypki cień She Sparkles - Motives
Klej do brokatu - Motives
Biała kredka - Topshop
Eyeliner w pisaku Jet Black - Motives
Tusz 2000 Calorie - MaxFactor
Rzęsy Pixie Luxe - House Of Lashes
Klej do rzęs Lashfix - Eylure

• Usta:

Szminka The New Pink - Motives


•••


Dajcie znać czy Wam się podoba i przyda i zapraszam za miesiąc na kolejny tutorial na blogu!


Do następnego! :)
K.


53 komentarze:

  1. śliczny <3 mam ochotę spróbować tego w zielonych tonacjach, uwielbiam połączenie zieleni i złota^^

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo efektowny : > ale w życiu nie namaluję dwóch kresek równolegle do siebie, nie na mej lichej opadającej powiece :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , ze Motives sá tak ciézkie do zdobycia :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale nie są niezastąpione :) Motives jakościowo jest jak przykładowo Avon i na tej samej zasadzie sprzedaży działa w USA. Genialne są brokaty, kremowe podkłady i sypki puder, ale jak mówią - do zastąpienia :)

      Usuń
  4. Makijaż przepiękny! Ale kochana Ty wyglądasz olśniewająco i promieniejesz aż nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona Twoją urodą !

    Makijaże robisz niewątpliwie piękne i bardzo profesjonalnie, jednak moją uwagę przykuwa Twoja wyjątkowa i niespotykana uroda ! :) Jesteś bardzo bardzo kobieca !

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcyjny, ukochany kolor ust!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski makijaż, uwielbiam Twoje tutoriale krok po kroku !

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNY!!!:) kolor szminki jest cudny, muszę sobie poszukać podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż! Osobiście źle czuje się w złocie ale może kiedyś wypróbuje i się do niego przekonam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podobaja mi sie te oczywiste filmiki ! a przede wszystkimm masz fatalne brwi ! jakos poobcinane i maja dziwny kolor i ksztalt nienaturalny ! aaaa przede wszystkim masz je za blisko ! jako perfect make up musisz je miec idelane skoro jeszcze dajesz lekcje na ten temat ! makijazami nie fascynujsz sa obeznane a czasmi oryginalnosc twoja nie jest do konca potrzebna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka zazdrość... Polecam maść na ból dupy :)

      A makijaż jak zwykle piękny :)

      Usuń
    2. Wow Gratuluję :) Masz duzo jadu w sobie, pewnie miliony kompleksów i bardzo duzo czasu na obrażanie innych myśląc , że w ten sposób podbudujesz swoją samoocenę . Polecam odwzorować makijaż i nam pokazać , czy zrobisz lepiej i czy Twoje brwi będą idealne:) Proponuję jeszcze zastanowić się czy stajesz sie lepszym człowiekiem udzielając się w sieci , po co tu zaglądasz? , co wnosi w Twoje zycie takie zachowanie i jaki przykład dasz młodszemu pokoleniu, Czy jesteś wrzodem na "dupie" całego świata.? A może masz PMS - to współczuję , że hormony aż tak buzują - to przykre............. Współczuję Ci a może nie Tobie a Twoim rodzicom pewnie się nieźle namęczyli , żeby Cię wychować a cała praca poszła na marne.

      Usuń
  11. Piękny makijaż! Nie jest skomplikowany, ale bardzo efektowny! Chyba go odgapię ;) Mam nawet idealny złoty eyeliner (z Collection ), mogłabym go w końcu użyć, bo do tej pory nie miałam na niego pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uow...I love it!

    I was looking for a makeup look with a gold eyeliner. This is perfec! Congratulations!

    Kisses from Brazil!

    http://rivaniaamorim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Jak zwykle :) Ja się za to zastanawiam czy nie chciałoby Ci się zrobić wpisu z paletka cieni do brwi od Anastasia BH? Jak wyglądają, gdzie i za ile można je kupić w takiej palecie jak Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ikonce na fb wyglądał zwyczajnie. Ale tu na zdjęciach niesamowicie! Nie dość, ze faktycznie podbija niebieskie tęczówki, to wyglądasz w nim prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu na Twoim makijażu jeszcze nigdy się nie zawiodłam- ten oczywiście jest piękny :-) I na szczęście łatwy.
    Ja maluję się dopiero od roku ( choć mam już 37 lat) i wszystkiego nauczyłam się z Twojego kanału na YT.
    Bardzo Ci dziękuję że jesteś i dzielisz się tym co potrafisz robić najlepiej :-)
    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci pięknie i cieszę się, że tak jest :)

      Usuń
  16. świetny makijaż! dzisiaj wypróbuję go na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle piękny makijaż a Ty w nim rewelacyjnie wyglądasz ! :)

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, kiedy ja się nauczę robić tak piękne zdjęcia jak Ty?!

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka Ty jestes piekna !!!
    zdj cudowne o makijazu nie wspomne bo zawsze zachwycasz!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają takie błyszczące kresko. Cały makijaz wygląda jak zawsze świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Katosu,jaka szminka dostepna w Polsce ma podobny kolor? zawsze jest albo zbyt rózowa albo zbyt pomaranczowa...szukam szminki w podobnym kolorze.........:)

    OdpowiedzUsuń
  22. a makijaż przecudny ....zapomniałam o najważniejszym :) ciesze się że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna jesteś, straasznie uzdolniona! Jestem Twoją fanką! Moją pasją również jest wizż, jednak można powiedzieć, że dopiero zaczynam.. mam pytanie jakim aparatem robisz zdjęcia? Czy jest to swiat,lo dzienne i jaki program uzywasz do obróbki zdjęć?
    Z góry dziekuje za odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie :) Marzę, żeby ktoś mnie tak ładnie umalował! Pomadka bardzo przypomina Costa Chic Mac ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Precyzyjnie i pięknie ! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O boże, kocham Cie, jesteś genialna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś perfekcyjna w każdym calu !!! A Twoja praca jest nieoceniona !! Jak zawsze mi się podoba :) , Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja!!

    Ps. Przypomnialy mi sie stare dobre czasy na wiadomym portalu z Twoimi makijazami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny :)
    Jestem pod wrażeniem nie tylko makijażu ale i jakością zdjęć-genialna !:)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialnie go wykonałaś.. z resztą, jak KAŻDY makijaż..
    ta przerwa między górną i dolną powieką, już sama w sobie daje efekt "rozbłysku" :) a połączenie brokatowej kreski w kolorze złota i czarnego eye-linera, jest bezbłędne :))
    + masz rację, że imprezę zaczyna się nie w klubie etc. tylko przed lustrem <3 wtedy jest start a dalszy plan wieczoru, to pestka :D
    pozdrawiam gorąco :) ;* !

    OdpowiedzUsuń
  31. Super efekt! Złoto rozświetla a czarny fajnie podkreśla efekt kreski. Podoba mi się całość. Spróbuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny makijaż Kochana! Śliczna jesteś!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny ten makijaż i super tutorial, wszystko krok po kroku. Kasiu a czy mogłabyś nakręcić filmik lub zrobić posta o podstawach makijażu? Większość makijaży z Twoich filmików to wyższa szkoła jazdy. Chodzi mi o film gdzie można się dowiedzieć na temat niezbędników do zrobienia makijażu, doboru kolorów, doboru odpowiedniego podkładu i oczywiście jakaś podstawowa technika. Może też o najczęściej popełnianych błędach przez osoby które dopiero zaczynają swoją przygodę z malowaniem się (nie chodzi mi tu o osoby bardzo młode tylko i wyłącznie). Będę bardzo wdzięczna za taki film albo post! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny makijaż bardzo Ci pasuje :) Muszę spróbować ! :)

    U mnie na blogu STRÓJ DNIA zapraszam !

    http://jestemanett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny makijaż, chyba spróbuję wyczarowac podobny<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Jacie, rewelacyjnie to wygląda :) Cudo!!! Może mi się uda też tak wyglądać :D Kiedyś to nawet bym się za to nie zabierała, ale po szkoleniu kosmetycznym, które ukończyłam w Koszalinie wszystko się zmieniło. Pani Aleksandra Paszek natchnęła mnie taką pozytywną energią i dała podstawy, żeby móc wykonywać makijaż na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny makijaż. Bardzo Ci pasuje ;) O widzę, że nawet tutaj trafiłam na uczestniczkę kursu w pani Aleksandry Paszek. Koszalin to bardzo fajne miejsce :) Dobrze tam uczą, wiem bo sama się tam szkoliłam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Thank you again for all the knowledge you distribute, Good post. I was very interested in the article, it’s quite inspiring I should admit. I like visiting your site since I always come across interesting articles like this oneBrown Leather Jacket

    OdpowiedzUsuń
  39. Thank you once again for all of the information you share. This is an excellent article. I was very interested in the article, it’s quite inspiring I should admit. I enjoy coming to your blog because I always find intriguing posts like this one. Tokyo Revengers Jacket

    OdpowiedzUsuń
  40. If you want to add a touch of glamour to your winter wardrobe, consider a blush pink winter coat. Paired with the right make-up, you'll be sure to turn heads.

    OdpowiedzUsuń