zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

piątek, 22 listopada 2013

** Relacja z akcji "Makijaż a'la Bioderma" + zdjęcia przed i po moich widzek **

Jeśli na bieżąco mnie podczytujecie na rożnych platformach, zapewne wiecie, że niedawno w Krakowie odbył się rewelacyjny event zorganizowany przez firmę Bioderma, który miał na celu promocję ich nowego dodatku do serii Sebium - czyli korektora maskującego i kremu tonującego w jednym AI Correcteur, który oprócz zakrywania trądziku równocześnie go leczy i nawilża skórę. Więcej o nim mówię TUTAJ.

Akcja miała na celu wyłonienie dziewięciu czytelniczek i widzek moich, Aliny i Joasi, które były przez nas pomalowane, dostały upominki od firmy Bioderma jak i miały okazję porozmawiać z dermatologiem i spędzić miło dzień (mam taką nadzieję ;)) 

Całe wydarzenie okazało się być niezwykle przyjemnym doświadczeniem. Było mi bardzo miło poznać moje piękne, bardzo sympatyczne widzki i patrzeć jak nabierają pewności siebie wraz z kolejnymi krokami nakładanego makijażu

Kilka zdjęć:



  


  
Dumne makijażystki akcji ;) 




Więcej zdjęć możecie zobaczyć TUTAJ.


A oto wyniki metamorfozy "moich" dziewczyn:

Natalia:

Natalia:

Martyna:


 To doświadczenie i spotkanie wiele mnie nauczyło jak i udowodniło, że wystarczy dobry produkt, odrobina podstawowej wiedzy na temat makijażu a co za tym idzie - umiejętność logicznego myślenia, a możemy zmienić każdą twarz - nawet z najgorszym problemem - w promieniującą blaskiem i uśmiechem istotę, która dzięki makijażowi czuje się swobodnie, pewnie i przede wszystkim czuje się sobą. Mam nadzieje, że zadanie wykonałam i że razem ze mną wzdychacie nad pięknem tych ślicznot powyżej :)




Wszystkie metamorfozy możecie zobaczyć TUTAJ.


Dziękuję Bioderma Polska za rewelacyjną akcję.


Za niedługo zobaczycie u mnie na kanale filmik z tego wydarzenia :)

Do następnego!
K.

41 komentarzy:

  1. Dziewczyna w czerwonej bluzeczce ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Piękne dziewczyny, zarówno w makijażu jak i bez mają to coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się makijaż Martyny...ale to dlatego,że najbliżej mi do Jej typu urody urody i sama chciałabym taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twarz tych dziewczyn a moja to jak dzień do nocy : O zazdroszcze im :)
    Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyna i jej zmiana to wielkie wow :-) super naprawdę. Dobre kosmetyki działają cuda

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna ma wspaniałe oczy! Oglądałam wcześniej wszystkie zdjęcia i od razu rozpoznałam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnia dziewczyna przecudnej urody :>
    świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny piękne, tylko proszę powiedz mi , w którym miejscu dziewczyna z pierwszego zdjęcia ma poważne problemy z trądzikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdej dziewczyny Pani dermatolog, która nam towarzyszyła podczas akcji - stwierdziła trądzik, każda z dziewczyn miała problemy z niedoskonałościami w mniejszym, czy większym stopniu, na żywo skóra Natalii była tłusta, z zaskórnikami, miała też okres gojenia po zmianach, jakie były widoczne na zdjęciu, ktore wysłała na konkurs. Nie wszystko jest białe, albo czarne - trzeba brac wiele opcji i czynników pod uwagę :)

      Usuń
  9. Makijaż Martyny jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, dziewczyna imieniem Natalia jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż Martyny najbardziej przypadł mi do gustu! śliczna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akcja Biodermy była naprawdę świetna, na pewno pomogłyście dziewczynom, z resztą wg mnie nie miałyście ciężkiego ugoru, wszystkie są śliczne, nawet z trądzikiem, a makijaż tylko wyeksponował urodę i zakrył niedoskonałości, które ma każda kobieta, nawet miss świata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie! Świetna sprawa,że zakwalifikowały się dziewczyny z różnymi rodzajami cery. Kiedyś pewna makijażystka ogłosiła nabór do metamorfozy zaznaczając,że kandydatki mają się zgłosić bez żadnej skazy:) żadna sztuka:) a prawdziwi ludzie są z krwi i kości i mają blizny, zmarszczki, przebarwienia i wypryski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne dziewczyny i fajnie, że udało się łądnie zamaskować niedoskonałości :) Świetna robota Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie dziewczyny wyglądają przepięknie. Idealnie podkreślilyscie ivh urodę. Super! !!@

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie dziewczyny wyglądają przepięknie. Idealnie podkreślilyscie ivh urodę. Super! !!@

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne przemiany :) Dziewczyny wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne metamorfozy, zwłąszcza te druga i trzecia dziewczyna - super! Pierwsza chyba nie ma zbyt wielu problemów ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie... widzę, że działasz cuda swoim makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne makijaże!

    A co Wy tak z Alinką i Maxi na czarno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeważnie wizażystki ubierają sie na czarno ;)

      Usuń
  22. Dziewczyny wygladaj świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaże świetne ale, z takim trądzikiem trzeba iść do dermatologa i zacząć zdrowo się odżywiać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Metamorfoz jako tako bym tego nie nazwała bo mimo wszystko na stałe ich twarze się nie zmieniły, ale faktycznie dzięki makijażowi wyglądają znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O rety, świetnie Ci to wyszło :) Super zamaskowałaś problemy dziewczyn, aż nie mogę się nadziwić ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Metamorfozy pierwszorzędne, na medal! Sama borykałam się z takim większym trądzikiem przez 9 lat i wiem jak to jest iść ulicą, siedzieć w szkole na korytarzu podczas przerw. Okropne uczucie. Mam nadzieję że dziewczyny poczuły się jak łabędzie, bo wyglądały pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to wyszło :) Super, że dziewczyny mogły Cię poznać i doradzić się Ciebie w różnych kwestiach :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. ta Martyna piękna dziewczyna i swietnie z niej wszystko wydobylas!

    OdpowiedzUsuń
  29. Znakomite metamorfozy. Dziewczyny promienieją a Ty świetnie wydobyłaś z nich to co najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super dziewczyny i super "przemiany"

    OdpowiedzUsuń
  31. hm, w sumie te zmiany na policzkach dalej widać. Ale rozumiem, że zielony korektor wspomaga gojenie czyli "pracuje" pod makijażem?Ostatnio poleciła mi go dermatolog, ale nie byłam przekonana. Teraz jestem! Dodatkowo sprzedają go w zestawie z tym sebium pore refiner, który też polecasz, więc kupię w ciemno. Powinni Ci, droga KatOsu płacić za rekomendacje, hehe.
    Odnośnie do makijażów: rewelacyjne zmatowienie twarzy - zwłaszcza u Natalii numer 1, niesamowita metamorfoza Natalii numer 2, która z nieśmiałej dziewczynki przeistoczyła się w pewną siebie kobietę oraz cudowne podkreślenie kształtu oczu Martyny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny podkład Biodermy (który obecnie testuję) ma mnóstwo zalet: matuje, nawilża, nieźle kryje, współpracuje z pędzlami, nie POGARSZA stanu cery iii... jedną przeokropną wadę: kolor-który czasem jaśnieje i staje się odpowiednim dla mojej trupiej karnacji a czasem... Zostaje taki jaki jest w opakowaniu: różowo-pomarańczowy, niemiłosiernie ciemny... Kasiu! Może jakiś trik jak poradzić sobie z kaprysami tego kosmetyku? Szkoda aby podkład mający szanse stać się moim ulubieńcem dzięki właściwościom musiał wylądować w śmieciach przez kolor...

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czy możecie udzielać takich informacji, ale co ma na ustach Martyna? Strasznie urzekł mnie ten kolor. Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A Maxi nie w ciazy przypadkiem?

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie mozna kupic produkt bioderma?

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu, w jedym z Twoich ostatnich filmików użyłaś preparatu z Biodermy Sebium Pore Refiner, który następnego dnia pognałam kupić do apteki. Chciałam Ci niezmiernie podziękować, że zwróciłaś uwagę na ten produkt - do tej pory nic tak nie pomogło mi w wyeliminowaniu błyszczenia mojej cery jak ta "baza" :) Oglądam Cię od dawna, ale nigdy jeszcze nie komentowałam, pomyślałam, że to dobry moment, dzięki jeszcze raz i pozdrawiam,Marta

    OdpowiedzUsuń